Není pochyb o tom, že se dnes velká část firem přesunula na internet. A není divu, koneckonců to má celou řadu výhod. Dalo by se dokonce říci, že je to nezbytné pro jejich přežití. I to je důvod, proč i ten nejmenší rodinný podnik má svou vlastní internetovou stránku.

 

Faktem totiž je, že dnes si již lidé informace, jako je adresa prodejny, kontakt, či otvírací doba nehledají v telefonním seznamu či Zlatých stránkách, nýbrž právě na webu. Avšak k tomu, aby vaši firmu našli, je potřeba, aby tam byla.

 

blog2

 

Samozřejmě se firmy rozhodly využít této situace i ke své propagaci, a to tentokrát právě pomocí firemních webů. Ty mají udržet stávající zákazníky i přilákat nové. A to rozhodně není jednoduchý úkol. Musíme si totiž uvědomit, že konkurence se snaží přesně o to samé, a používá ty samé zbraně.

 

I proto je důležité naplno využít potenciál firemního webu. A nyní není řeč pouze o e-shopu, který mnoho firem implementuje, ale i o jeho vzhledu a o tom, co bude obsahovat. Zde se mohou některé věci zdát zbytečné, ale věřte, že tomu tak skutečně není.

 

internet2

 

Jednou z nich je i sekce „O nás Promotextilie.cz“. Tu najdeme bez nadsázky prakticky na každé firemní internetové stránce. Obvykle se na ní daná firma představí, uvede ve zkratce svou historii, pokud byla založena již dříve, řekne, čím se zabývá, a také proč je lepší, než konkurence.

 

To vše má za úkol vzbudit ve čtenáři přesvědčení, že právě tento podnik je v daném oboru ten nejlepší, a že je možné mu důvěřovat. To, že skutečnost bývá často jiná, je již jen nepodstatný detail. Zde je důležité nalákat zákazníky. To je hlavní cíl.

 

K tomu samozřejmě nepřispívá pouze tato jedna sekce. Důležitý je web jako celek. Potenciální zákazník jej musí procházet, a být přesvědčen, že právě tohle je to pravé. A k tomu pomůže vzhled, jednoduchost, přehlednost i obsažení všech podstatných informací. Jen tak na trhu uspějeme.